Glee

Glee

Translate

pondelok 21. júla 2014

O Colchele

Takže Colchele, je to môj najobľúbenejší pár, bez neho by som asi zomrela...názov Colchele vlastne vznikol z dvoch mien a to Lea Michele + Chris Colfer = Col-chele.   

Tento pár pre mňa veľmi znamená, viem že sú to iba kamaráti ale čo sa dá robiť, v seriáli Glee hrajú Rachel a Kurta.
Zo začiatku som si myslela že Chris je gay iba v seriáli ale ked som zistila že je gay aj v reálnom živote tak ma to veľmi sklamalo.Keby Kurt nebol gay a Rachel by nestretla Finna stavím sa že by z nich bol fantastický pár :). Proste spolu sa veľmi hodia neviem  čím to je, osobne nie som moc fanúšička Klaine, sú spolu pekný ale ja som na Hummelberry.
Chris a Lea by sa spolu super hodili, obidvaja sú to speváci a aj herci, proste hnedé oči sa ku zeleným veľmi hodia :). Aj tak si myslím že medzi nimi je tam nejaká chémia, aj ked má Chris už frajera. Teraz som si nie som istá,  na internete písali že Chris sa stal gayom pretože chodil s jedným dievčaťom ale to ho sklamalo a preto ho to veľmi sklamalo a stal sa gayom, ale nechce sa mi tomu nejako veriť. Ale showbiznis je zradný, niekto skrýva svoju orientáciu, a niekto sa robí iba teplým. 













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára